Liczba postów : 77 Join date : 13/08/2014 Age : 29 Skąd : Wielkopolska
Temat: Cesarstwo Arvandor Czw Sie 14, 2014 11:45 pm
ARVANDOR
Ukształtowanie terenu:
Teren Jasnych elfów to właściwie las, tak dokładnie prawie cała kraina to las, puszcza wręcz. Nawet najwyższe góry porośnięte są drzewami po same szczyty, dlatego też nie ma tutaj szczytów innych niż płaskie. Tych wysokich gór jednak i tak jest tutaj bardzo, ale to bardzo niewiele. Co jakiś czas z pomiędzy zwykłych drzew wyrastają pojedyncze, wielkie drzewa. Drzewa te mają kolosalne rozmiary i można je ujrzeć nawet z niektórych miejsc znajdujących się w zupełnie innych krainach. Jeśli zaś chodzi o samo miasto w królestwie Arvandoru jest ono otoczone również wszelkiej maści drzewami w różnych odcieniach zieleni, poza tym wokół miasta jest pełno pięknych błękitnych jezior które stanowią dumę dla ludu Arvandoru który przychodzi tam w wolnym czasie aby podziwiać piękno swojej krainy z której są bardzo szczęśliwi. Z niektórych szczytów niezalesionych do końca można ujrzeć kawałki sąsiednich krain.
Opis i Historia Królestwa
Wszystko zaczęło się od jednego z Bogów który był już znudzony brakiem własnego miejsca na świecie i postanowił stworzyć sobie własny dom, który byłby jego dumą, dziedzictwem a także przyszłością. Imię jego brzmiało Corellon Larethian, który po dłuższym czasie w swoim małym królestwie postanowił związać się z równie boską istotą imieniem Angharradh, razem rządzili sobie w miejscu które stworzył Corellon i cieszyli się pięknem tej krainy. Prawowity władca stworzył to królestwo dla jego mieszkańców, aby wszystkie elfy mogły żyć wraz ze sobą w pokoju i ładzie. Jednak czas pokoju nie mógł trwać wiecznie, a następca czyli syn pierwszych bogów, również urodzony jako boska istota imieniem Earanor. Wraz z narodzinami syna kraina rozwija się wciąż a elfy żyły ze sobą w przyjaźni i nieskażeni wojną do której miało niedługo dojść, cała rasa miała sie o tym przekonać w jeden z najgorszych z możliwych sposób. Earanor miał za małżonkę istotę półboską której imię brzmiało Schanine, a z ich związku nastało kolejne pokolenie, mieli oni bowiem dwie córki, wyglądały na elfki, ale były również stworzeniami mitycznymi zwanymi Aravielami, elfami posiadającymi skrzydła. Jednak wszystko ma swój koniec, w krainie w której żyli wybuchła krwawa wojna pomiędzy elfami, którzy stanęli po stronie Earanora a mrocznymi którzy zbuntowali się siejąc zniszczenie, a na końcu mordując obecnego władcę. Kraina spłynęła krwią, a wojna była wyjątkowo krótka, ale też wyjątkowo brutalna. Została zakończona przez jedną z Araviel i jej małżonka Arvandora, na którego cześć nazwano cesarstwo. Mroczne elfy zostały wygnane z krainy i skazane na tułaczkę, jednak szybko znalazły sobie własny kącik. Legenda głosi że w miejscu krwawej wojny, na miejscu każdego zabitego elfa z jego krwi wyrosło drzewo, dlatego mówi się że ta kraina została zbudowana na poświeceniu, dlatego teraz jest taka piękna, choć czy wierzycie legendom? To od was zależy. Arvandor panował długo i szczęśliwie, poznał wielu przyjaciół a także miał córkę, a jej imię brzmiało Allameris. Została ona obiecana synowi przyjaciela jej ojca, który wraz z Arvandorem wychował się prawie pod jednym dachem, byli dla siebie jak bracia i nic nie mogło zniszczyć tej przyjaźni. Jego syn wykazał się bohaterstwem, chociaż jego rodzina twierdziła że to była głupota, na polu walki i tak zaskarbił sobie dożywotnią wdzięczność obecnie nieżyjącego Arvandora, który zostawił królestwo w rękach Allameris i Arvandora.
Siedziba Cesarska
Mury zamku są zbudowane z kamienia, jednak co je wyróżnia od innych zamków to to, że poza tym są gęsto obrośnięte przez różnoraką roślinność, oraz pnącza zwisające z nich. Sam zamek dla mieszkańców krainy jest miejscem w którym mogą się zrelaksować, patrząc na niego dodaje im wiary w siebie i ducha pielęgnacji owego miejsca. Cóż mogę rzec poza tym, ze z zewnątrz wygląda pięknie i dostojnie a w środku nawet jeszcze lepiej.
Opis Stolicy Arvandoru i ich Obywatele
Miasto: Miasto zewsząd otoczone jest roślinnością oraz wielkimi drzewami, znajduje się ono na wzgórzu a na jego szczycie znajduje się zamek i duma stolicy. Samo miasto jest otoczone przez piękne jeziora które są jednym z miejsc w którym mieszkańcy cieszą się spokojem i ładem swojej krainy.
Mieszkańcy: Elfy Jasne, Elfy Szlachetne, Elfy Świetliste i Naturianie
Drzewo Geneologiczne Królów i Opis Byłych Władców
Drzewo Dzieji Królów:
Byli królowie:
Corellon Larethian i Angharradh - pierwszy założyciel całej krainy, wraz z małżonką z którą panowali w niej do spokojnej starości, pierwsi bogowie w Arvandorze i prawowici właściciele, zostawili państwo swojemu jedynemu synowi Earanowi, który również jak i rodzice był istotą boską.
Earanor i Sehanine - Prawowity syn pierwszego założyciela, oraz dziedzic krainy którą zewsząd otaczają lasy wraz z jego małżonką półboską istotą Sehanine. Posiadali oni dwie córki, jednak Earanor nie cieszył się zbyt długo ze swojego dziedzictwa, gdyż podczas jego panowania wybuchła wielka i krwawa wojna pomiędzy ludem elfim a mrocznymi elfami które zostały później wygnane. Earanor został zamordowany a jego żona musiała sama wychować dwie córki.
Aerdrie Faenya i Arvandor - Córka zrodzona z boga oraz półboskiej matki, była legendarną istotą czyli Aravielem, elfem posiadającym skrzydła wraz z małżonkiem Arvandorem, podczas jego panowania zakończyła się wojna, a mroczne elfy odeszły szukać nowego królestwa. Mieli oni córkę, czyli prawowitą następczynie Allameris.
Teraźniejsi Królowie i Rodzina Królewska
Cesarzowie:
Aria - Po tym jak jej matka zrzekła się tronu została wybrana nową cesarzową przez radę starszych. Przejęła władzę dosyć niedawno i jest też bardzo młoda w związku z tym nieoficjalnie władzę sprawuje jej ciocia.
Rodzina Cesarska: Ealeneisses - Ciotka cesarzowej, Allameris - Matka cesarzowej, porzuciła tron.
Władza i Kodeks Panowania
Władza: Wszelka władza należy tylko i wyłącznie do Cesarza który aktualnie jest u tronu. Nikt nie jest w stanie się sprzeciwić woli rządzącego gdyż jest całkowicie świadomy tego, że zostanie pozbawiony głowy na publicznej egzekucji które wbrew wszystkiemu są wykonywane dosyć często czasami nawet tylko dla przykładu.
Prawa Panowania: Prawo panowania jest przekazywane z pokolenia na pokolenie, w przypadku braku następcy prawdopodobnie zostanie wybrany ktoś z rodziny szlachetnej lub królewskiej na prawidłowego władcę Arvandoru, jednak dopóki istnieją potomkowie nikt nawet nie pomyślałby o innej możliwości.
Polityka w Arvandorze
System Władzy: Królestwo
Armia: Około 150 tysięcy
Technologia militarna:
-Ciężka piechota - Ciężko opancerzone oddziały z bronią pół-dystansową, najczęściej z halabardami. Charakterystyczna dla nich jest złota zbroja oraz czerwona peleryna na plecach.
- Łucznicy wyborowi - Oczywiście są to łucznicy specjalizujący się w celnym strzelaniu z łuku, z całą pewnością pudłują raz na ruski rok. Charakteryzuje ich niecodziennego wyglądu długi łuk, jak i strzały koloru zielonego lub niebieskiego.
-Konni łucznicy - Z całą pewnością nikt inny nie może się pochwalić wojskiem które jednocześnie porusza się na koniach oraz do walki używa łuków.
-Balisty - Balisty elfie z pewnością są charakterystyczne, ich wygląd znacząco różni się od tych zwykłych, a strzelają nie strzałami, a wielkich rozmiarów shurikenami. Hierarchia Armii:
-Królewska gwardia - Elfy oraz Elfki, które stały na czele armii w czasie krwawej wojny, którzy wykazali się największą odwagą oraz zasłużyli na najwięcej mogą stać teraz bezpiecznie w mieście i chronić jego władców, są to najbardziej wyszkoleni żołnierze, a walka z nimi równa się niezbyt mądry pomysł.
-Strzelec wyborowy - są to elfy których celność z broni dystansowej wykracza ponad przeciętną, ich zwinność a także sokoli wzrok czyni z nich najlepszych łuczników królestwa, odpowiadają oni pod komendą królewskiej gwardii.
-Elfi zwiadowca - Elfy, które nie mogą popisać się nadzwyczajną siłą, ale za to posiadają odpowiednią zwinność oraz doświadczenie do atakowania po cichu, lub przechwytywania wrogich informacji z pola bitwy. Zwiadowcy odpowiadają bezpośrednio przed królem.
-Piechota - zwykli żołnierze nie posiadający specjalnego wyszkolenia, walczą bronią długą, taką jak halabardy czy piki, a także bronią sieczną taką jak miecze, jeśli używają broni jednoręcznej, w drugiej znajduje się tarcza która chroni doskonale przed obrażeniami.
Stosunki Polityczne:
Stosunki Dobre
Stosunki Neutralne
Stosunki Złe
Vallheris, Denaria, Atlantis
Nevadur i Aerdwan
Thangaldaros, Vendicare
Kultura w Arvandorze
Religia: ~ Corellon Larethian - Stwórca Elfów, Obrońca, Obrońca i Pasterz Życia, Władca Wszystkich Elfów. Symbole: Srebrny półksiężyc. ~ Angharradh - Bogini Jedyna w Trójcy, Królowa Arvandoru. Symbole: trzy połączone ze sobą pierścienie w skierowanym do dołu trójkąci. ~ Earanor - Bóg walki, odwagi, świetlności oraz honoru. ~ Sehanine Księżycowy Łuk - Córka Nocnych Niebios, Świtlista Chmura, Pani Snów. Symbole: mglisty półksiężyc ponad księżycem w pełni.
Język: budowa.
Gospodarka w Arvandorze
Handel: Istnieje Produkcja: Wśród towarów importowanych z Arvandoru znajdują się takie wyroby jak biżuteria, oraz najlepsze łuki oraz płyty wzmacniające do pancerzy. Wśród materiałów są to diamenty z północnych kopalni oraz żelazodrzewo z pobliskiego lasu, bardzo rzadkie i spotykane tylko w Arvandorze. Elfy produkują także dla swojej rasy naszyjniki nieśmiertelności z diamentów pochodzących z północnych krain, które pozwalają żyć każdemu posiadaczowi ponad dwa tysiące lat. Stan Skarbca: 4 980 900 florenów