Rhiamon Skrytobójczyni
Liczba postów : 77 Join date : 13/08/2014 Age : 29 Skąd : Wielkopolska
| Temat: [Aerdwan] Rangi Wampirów Czw Sie 14, 2014 11:07 pm | |
| Rangi Wysokiego Rodu Imperialnego: Imperator AERDWAN / Imperatorowa AERDWAN Pierwszy spośród wampirów, aktualnie będący ich władcą. Posiada władzę absolutną w swoim państwie i środki zbierane przez wieki. Charakterystyczną cechą jest noszone przez niego w herbie dwie róże biała i czerwona. Dodatkowo jest gospodarzem kongresu aerdwańskiego, na którym spotykają się władcy ras. Ograniczenia: Wampir ze stanu ImperatorskiegoLimit miejsc: 2/2 /zajęte Bonus rangowy: Dodatkowa moc, która sprawia, że żaden wampir nie jest wstanie sprzeciwić się monarsze, a tym bardziej wystąpić przeciwko niemu. KRWAWA KSIĘŻNICZKA/ KRWAWY KSIĄŻĘ Imperatorzy mają prawo wyznaczyć swoich potomków jako pierwszych na następców tronu. Co jest oczywiste, potomkowie ci muszą mieć krew błękitną, bo inaczej nie mają prawa rządzić. Jeśli jedna z par Imperatorskich uzna, że jedno z dzieci ich jest niedojrzałe lub obierze sobie ono inną drogę niż władza, wówczas ma prawo oddać władzę wyznaczonej osobie, nawet niespokrewnionej z nią.Ograniczenia: Wampir ze stanu Imperialnego(rodzina)Limit miejsc: 3/3 /zajęte Bonus Rangowy: Krwawe nietoperze - osoba taka posiada umiejętność zmiany w chmarę latających krwiopijców. Chroni przed atakami innych stworzeń przez jakiś czas. ARCYKSIĄŻE / ARCYKSIĘŻNA Osoba wyznaczona przez Imperatora do zajęcia tronu w wypadku jego śmierci. Jednak ze względu na specyfikę rasy prawdziwą funkcją dla tej rangi jest bycie prawą ręką Arcywampira. Jest również namiestnikiem i posiada wszystkie uprawnienia Imperatora, chociaż ograniczone. Często zostają nimi osoby z rodziny Imperatorskiej: Bracia/Siostry lub inni krewni. Ograniczenia: Wampir ze stanu ImperatorskiegoLimit miejsc: 2/2 /zajęte Bonus rangowy: Księga wampirów, zawierająca informacje o wszystkich krwiopijcach oraz władcach i najważniejszych osobach spośród innych ras. Jest to księga magiczna, więc nie wymaga przeszukiwania stron, a jedynie otworzenia jej. RADA STARSZYCH: Wszystkie stare, mądre i co najważniejsze doświadczone wampiry w niej zasiadają. Nie mają władzy, ale są powszechnie szanowane. Udzielają rad Imperatorom, a czasami nawet obywatelom (najczęściej za opłatą).Ograniczenia: Wampir ze stanu arystokracjiLimit miejsc: 0/10 /wolneBonus rangowy: Potrafią raz na dzień przez dotknięcie poznać przeszłość i myśli osobników. PREFEKT/KA GWARDII CIEMNOŚCI Wampir bądź wampirzyca, władający atutowym argumentem Imperatora wampirów, czyli sławną Gwardią Imperialną. Ma pod sobą najlepiej wyszkolone wampiry, chociaż jego wojska są używane głównie na terenie Aerdwan oraz do ochrony osoby władcy. Prefekt cieszy się szerokimi uprawnieniami i wielkim szacunkiem. Dawniej nosił miano konsula wojennego. Ograniczenia: Wampir ze stanu arystokracji lub nobilitowanego Limit miejsc: 0/10 /wolneBonus rangowy: Moc pozwalająca na ożywienie posągów. W wypadku walki jest to jeden posąg na trzy tury, przy czym maksymalnie można mieć przy sobie pięć ożywieńców. PROKONSUL Również dawny konsul, posiadający nie mniejszą sławę niż jego poprzednik. Zajmuje się dbaniem o miasto stołeczne, a poza tym pomnażaniem swojego majątku, który ustępuje tylko samemu Imperatorowi. Prokonsul jest również znawcą architektury i sztuki, zajmuje się szeroko mecenatem w mieście. Ograniczenia: Wampir ze stanu arystokracji lub nobilitowanegoLimit miejsc: 0/5 /wolneBonus rangowy: Zdolność naprawy. Prokonsul może przywrócić do nowości dowolny przedmiot, nawet jeśli jest to cały budynek. Wymagany jest jedynie maleńki kawałek tego przedmiotu. Działą to tylko na rzeczy martwe, a więc nie potrafi leczyć. AMARANTOWY AMBASADOR / AMARANTOWA AMBASADORKA Niewielka grupa wampirów, w której ważny jest status i kontakty. Celem ambasadorów jest komunikacja z innymi rasami i utrzymywanie z nimi dobrych stosunków. Amarantowi ambasadorowie są również znani ze swych zdolności przekazywania informacji.Ograniczenia: Wampir ze stanu Imperialnego i ze stanu Arystokracji.Limit miejsc: 0/3 /wolnyBonus rangowy: Mogą stworzyć niewielkiego ptaka z jakiegoś żywiołu (Do wyboru: z ognia, ziemi, wody lub powietrza") Ptaki nie są zbyt silne, chociaż ich chmara może zatrzymać wroga na chwilę. Ich głównym celem jest jednak szpiegowanie i przekazywanie informacji. Najmniejsze przypominają kolibry, największe dochodzą do rozmiarów sporego gołębia. KRWAWY HRABIA / KRWAWA HRABINA Wampiry, które albo urodziły się w wielkich rodzinach magnackich, albo przez Imperatora zostały podniesione do stanu szlacheckiego. Poza wielkim bogactwem opanowali moce wampirze znacznie lepiej niż zwykli przedstawiciele tej rasy lub przemienieni.Ograniczenia: Wampir ze stanu arystokratycznego lub nobilitowanego Limit miejsc: 0/n /wolneBonus rangowy: Posiadają zdolność utrzymywania sługi/służki oraz potrafią majestatycznie tworzyć atmosferę przy osobach w szlachcie. SZKARŁATNY ARTYSTA / SZKARŁATNA ARTYSTKA Wampiry, które oddały się bez granic sztuce, co więcej posiedli ogromną biegłość. Nie każdy może być szkarłatnym artystą, jednak przeszkodą są zdolności, a nie stan, a to dzięki mecenatowi arystokracji. Ograniczenia: Wampir ze stanu niższego niż ArystokracjaLimit miejsc: 0/n /wolneBonus rangowy: Dodatkowa moc związana z dziedziną sztuki, którą się zajmuje. SUBTELNY OSZUST / SUBTELNY OSZUST Mieszkaniec posiadający duże umiejętności w oszustwie, posiada również zdolność hipnozy. Ograniczenia: Wampir ze stanu niewolniczego i z wyższych.Limit miejsc: 0/3 /wolneBonus rangowy: Potrafi zahipnotyzować osobę. Ofiara wtedy jest przekonana, że jego kłamstwa są rzeczywiście prawdziwe. MIESZKANIEC AERDWAN / MIESZKANKA AERDWAN Mieszkaniec, który zazwyczaj ma spore wolności i może wykonywać dowolny zawód. Szczyci się przypisaną mu rangą i grzecznie wypełniają wszelkie polecenia swoich panów.Ograniczenia: Wampir, dhwampir(ale rzadkość).Limit miejsc: 0/n /wolneBonus rangowy: Nie ma nic szczególnego w ichmocy, ale dbają o estetykę w Aerdwan.
RANGI INNE: PRZEMIENIONA / PRZEMIENIONY Wampiry, które nie urodziły się krwiopijcami. Niegdyś byli zwykłymi ludźmi, lecz obecnie ich twarze zdobią kły. Nie są tak silne jak zwykłe wampiry, co więcej poza posłuszeństwem wobec Imperatora muszą bezwzględnie słuchać tego, który ich przemienił. Mają obowiązek bronić go choćby kosztem własnego życia. Każdy przemieniony ma telepatyczną łączność ze stwórcą. Osoby posiadające rangę mają jednak coś jeszcze. Ograniczenia: Wampir ze stanu niewolniczego, plebejskiego lub nobilitowanego.Limit miejsc: 0/n /wolneBonus rangowy: Możliwość teleportacji do stwórcy takiego wampira.
| |
|