KREW SZKARŁATNA - A - Wampiry, które owiane są tajemnicą przed innymi istotami/ rasami. Jedynie ród cesarski posiada tą krew. Posiadają one moc przemiany i kontrolowania umysłem oraz jednym z żywiołów. Stanowią trzon hierarchii wśród społeczeństwa krwiopijców. Każdy niższej krwi wampir zmuszony jest do oddania im należytego szacunku, a ich słudzy, do oddania się i służenia jak powinni. Nieposłuszeństwo i brak szacunku źle może się skończyć dla każdej istoty, a także dla innych przedstawicieli jego rasy. [Dostępna jest tylko dla rodu Kuranów, jednakże jeśli osoba chce zagrać z tą krwią musi dopasować się do fabuły rodu Kuranów i niestety nie posiada praw do tronu.]
KREW SZLACHETNA - B -Wampiry, które także zostały obdarzone mocą przemiany. Kontrolę nad umysłem posiadają jedynie w niektórych przypadkach- nie mogą tego robić z daleka od swojej ofiary. Mimo to, mogą wysokie stanowiska,mieć własne posiadłości i dobytek. Są drudzy w kolejce do tronu po krwi szkarłatnej. Jest to jednak tylko formalność. Obejmą tron jedynie gdy cały ród szkarłatnych wymrze i nie pozostawi po sobie potomków.
KREW CZYSTA - C - Wampiry, które też zostały obdarzone mocą przemiany, ale tylko w przypadku gdy jedno z rodziców jest szlachetnej lub szkarłatnej krwi. W przypadku gdy obaj rodziciele są czystej krwi, potomkowie nie mają możliwości przemiany. Zasiadają na różnych stanowiskach ale rzadko się zdarza, żeby była to ważna funkcja. Czasem jednak do tego dochodzi. Stanowią większość wampirów na tej planecie. [Przemiana jest za zgodą administratora lub Mistrza Gry]
DAWNY CZŁOWIEK - D - Ludzie przemienieni przez Krew Szkarłatną i Szlachetną, czasami także przez krew czystą, jednak jest to rzadkość. Po ugryzieniu, od razu dostają krew, aby stać się takimi samymi krwiopijcami. Nie mogą przeciwstawić się swojemu Panu/Pani, nawet w wypadku ucieczki lub zwolnienia ze służby. Wygląd zachowują podobny do tego sprzed przemiany. Posiadają kły jak każdy wampir oraz lepszy wzrok- widzą w ciemnościach.
BESTIA - E - Wampiry nie panujące nad sobą oraz swoim głodem. Powstają poprzez ugryzienie przez wampira gdy nie dostaną jego krwi w celu dokonania pełnej transformacji. To bardziej zwierzęta niż ludzie, czy wampiry. Bestię można odmienić podając eliksir przemiany szlachetnej krwi. [Można zrobić misję co do zdobycia eliksiru przemiany szlachetnej krwi, więcej informacji od Mistrza Gry/Administracji]