Ukształtowanie Powierzchni: Aerdwan jedna z mroczniejszych krain na Venderii, należy do wampirów. Tutejszy teren wygląda dosyć biednie jeśli chodzi o roślinność, znajduje się jej tutaj bardzo mało, gór w sumie też jest niewiele. Teren raczej płaskawy, głównie jakieś pagórki, wzniesienia, gór tutaj również mało. Roślinność składa się głównie z pojedynczych wyschniętych drzew i krzaków.
Wszędzie unosi się żółtawo szarawa mgła piasku pomieszanego ze zwykła, w różnych miejscach ma ona różne nasycenie. Wampiry wybrały to miejsce na swoją ojczyznę, gdzie mogą siać postrach zza szarawej mgły ograniczającej widoki z innych krain.
Historia Aerdwan: Aerdwan zwany jest Krwawym Klifem. W licznych, mrocznych i wilgotnych jaskiniach żyją tu setki nietoperzy. To właśnie tu, rasa Wampirów namnażała się w strasznym tempie, Mrok coraz bardziej pokrywał pobliskie tereny,a krew zwierząt zabarwiała kiedyś krystalicznie czyste jezioro, przygnębiający widok potęgował las ukryty za wilgotną i ciężką mgłą. Z trudem można dostrzec ścieżki prowadzące do Mrocznego Miasta, ponieważ miejsce to wciąż przykrywają chmury. Mroczne Miasto nigdy nie ogląda słońca. Pewnie dlatego te tereny umiłowali sobie władcy Aerdwanu. W trudno dostępnym miejscu zbudowali Zamek Królewski dla pary Imperatorskiej z nadzieją, że dobrze będą zarządzać Imperium. Błękitno krwisty Ród "....." powoli stawał się potęgą, mieli potężnych przodków i wszyscy o tym wiedzieli. Lord Drakula, który był Imperatorem oddał im dowództwo. Po przejęciu władzy przez Ród, wszystko zmieniło się na nowoczesne, oraz odeszły niektóre stare prawa, jednak ustrój pozostawał bez zmian.
Siedziba Imperatorów: Siedzibą imperatorskiej rodziny jest pałac, który stoi na szczycie krwawego klifu, otoczony przez mgłę która zakłóca pole widzenia o tyle, że tylko wampiry które na dodatek żyją już tu dłuższy czas potrafią znaleźć do niego drogę. Pałac nie wygląda zbyt przyjaźnie, pewnie dlatego że jego właściciele również nie pałają miłością do nikogo, oraz nie mają z nikim pozytywnych stosunków, można powiedzieć że panowanie wampirzego Rodu przyniosło im tylko wojny, ale za to same zwycięskie wojny.
Byli Imperatorowie: Kain i Lilith - Samael, pierwszy wampir skazany przez bóstwo na picie krwi śmiertelników, za haniebne bratobójstwo z zazdrości, legend o Kainie jest tak wiele, jak wiele jest wampirów, nikt nie zna tej prawdziwej. Pierwszy wampir wraz z małżonką Nyks, są stworzycielami rasy wampirzej, a także uważani za pradawnych i nieśmiertelnych, wiele wampirów wciąż nie wierzy w ich śmierć. Mieli oni córkę Hekate, oraz syna Nelthariona.
Hekate i Seth - Córka Kaina i Lilith, wraz ze swoim małżonkiem Sethem, pierwsi władcy imperium wampirów, zmarli dość szybko,a przyczyny dalej są owiane tajemnicą. Wiele wampirów woli nie wspominać o tym incydencie, choć tak naprawdę wiedzą co się wydarzyło.
Dracula - Imperatorem mianował się sam, zażądał imperialnego berła do czasu, aż potomek Hekate, który powinien być prawowitym następcą nie osiągnie odpowiedniego wieku. Trwała bardzo długo krwawa era straszliwego Imperatora Draculi.
Samael i Nyks - Błękitno-krwisty wampir ze szlachetnego rodu pod którego oddał władzę wcześniej, Imperator Dracula. Wraz z małżonką Nuks posiadali oni dwójkę dzieci, a dokładniej Samael posiadał ich dwójkę. Zapoczątkowali oni erę panowania właśnie tego rodu. Córka Kaileena i Cornellia
Przywódcy: Seiren i Victoria
Rodzina królewska: Arcyksiężna - Kxxxx Kuran i Arcyksiążę - Regis Kuran
Opis Stolicy: Wielki zamek z wysokimi wieżami. Ciemny kolor zamku i brązowe dachówki nadają mu bardzo przerażający wygląd. W środku jest jeszcze straszniej. Komnaty oraz pełne mroku sale. Cały Zamek otacza fosa wypełniona ludzkimi szczątkami i wysoki mur obronny, a z daleka widać początki szarawej mgły która otacza zewsząd krwawy klif.
Mieszkańcy: Mieszkańcami krwawego klifu, czyli krainy Aerdwanu są to tylko nieśmiertelne istoty zwane wampirami, legendy o nich są prawdziwe, jeśli tu wejdziesz, strzeż się śmiertelniku.
Polityka:
Stosunki dobre:
-Thangaldaros
-Vendicare
Stosunki neutralne:
-Nevadur
-Atlantis
-Vallheris
Stosunki złe:
-Denaria
-Arvandor
Prawo Panowania: Władza - Jest brana jedynie z wysokiego rodu który za życia przodków zasłużył się w walce oraz dużo zrobił dla Imperium. Krew błekitna jest pierwszą krwią imperatorską, czystą, której posiadacze mogą zostać tak w rzeczywistości parą Władców Imperium. Jednakże bywa czasem że krew błękitna umiera jeśli nie mają potomków. Wówczas wstępują na tron jedynie szlachetnie urodzeni którzy byli zastępcami, doradcami, a nawet arystokracja czy magnaci którzy bardzo zasłużyli swojemu Imperatorowi i Imperatorowej. Państwo jest monarchią, a władca posiada nieograniczoną i niepodzielną władzę, której gwarancją jest sama osoba władcy, prawo imperatorskie oraz armia strzegąca jego przestrzegania. W wypadku nieobecności monarchy jego rolę przejmują odpowiedni urzędnicy, to jest Prefekt Gwardii w sprawach militarnych, Prokonsul w sprawie administracyjnej, następca tronu w dyplomacji i prawie.
System Władzy: Imperialny.
Armia: około 100 tysięcy
Technologia militarna: -
Niewolnicy krwi - Wampiry uzależnione od krwi, walczą za pomocą naturalnych wampirzych mocy i zazwyczaj zabijają wysysając krew z przeciwników.
-
Szkarłatni wojownicy - Wojownicy średnio uzbrojeni i walczący za pomocą dwuręcznych mieczy.
Hierarcha Armii:-Starszy wampir - jest to długowieczny wampir który chodzi po tym świecie od dnia jego narodzin, a nawet jego wiek może sięgać do czasów legendarnego Kaina, jest to elita wampirzej armii. Wampiry te potrafią zmieniać śmiertelników w przemienionych.
-Wampir - zwyczajny żołnierz uzbrojony w pazury, lub broń a także ostre kły, które są jego atutem w nadchodzącej potyczce.
-Przemieniony - Jest to najniższej krwi wampir, który wcześniej był śmiertelnikiem , elfem czy też kim innym kogo można przemienić, jest to tak zwane mięso armatnie cesarstwa, które skazane jest na pierwszy ogień pola walki.
Stosunki Polityczne:Stosunki Dobre
| Stosunki Neutralne | Stosunki Złe |
Vendicare, Thangaldaros | Vallheris, Arvandor, Atlantis | Nevadur, Denaria |
Religia: Seth - To bóg wampirów który jest stworzycielem rasy wampirów prawdziwych szlachetno-krwistych wampirów, rasy która uważa się za doskonałą.
Hekate - Córka Nyks, i kolejna bogini która była stworzycielką również rasy wampirów wysokiej klasy, ale nie jest patronką szlachetnych tak jak inny stworzyciel nazywany Seth'em.
Handel: Istnieje
Produkcja:Wytwarzana jest biżuteria z czerwonych rubinów, których w krainie jest pod dostatek. Wytwarzany jest również czerwony jedwab, idealny materiał do produkcji sukien. Czerwień jest stąd, iż materiał jest barwiony ludzką krwią.
Stan skarbca:64 322 400 dukatów (2 680 100 florenów)[/b]