IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Magia Specjalna

Go down 
AutorWiadomość
Malcalen

Malcalen


Liczba postów : 60
Join date : 19/07/2014

Magia Specjalna Empty
PisanieTemat: Magia Specjalna   Magia Specjalna EmptyWto Sie 19, 2014 10:37 am

Magia posiadana przez poszczególne osoby. Jedynym sposobem ich nauczenia się jest nauka u kogoś kto tą magię już zna.



GLAVE


-Błysk cienia
Opis: Zaklęcie natychmiastowego przeniesienia. Pozwala Glave'owi przenieść sie z prędkością światła w dowolne miejsce, które teraz widzi. Jest wtedy szybki jak błyskawica i nie można go nawet zobaczyć. W momencie pojawienia się Glave'a uderza czarna błyskawica w danym miejscu.
2 użycia i przerwa na 3 kolejki.

-Opończa
Opis: Zaklęcie wspomagające, Glave pokrywa na 1 turę ciało czarnymi błyskawicami sprawiając, że każdy kto go zaatakuje odniesie od nich pewne obrażenia.
Obrażenia: 10 przy każdym dotyku.
Efekt dodatkowy: brak
koszt: 20 many

-Czarna błyskawica
Opis: Ataki nimi mogą powodować poparzenia, odrętwienie mięśni, a nawet chwilowe do całkowitych paraliżów. Zazwyczaj w czasie walki Glave wzmacnia ręce i nogi pokrywając je aurą czarnych błyskawic, ale nic nie stoi na przeszkodzie by użyć tego na broni. Używanie magii powoduje nagromadzenie w okolicy czarnych chmur i powstawanie burzy, która powoduje jedynie wyładowania atmosferyczne bez deszczu. Glave nazywa to zjawisko Halą Grzmotów.
Obrażenia: 20 przy każdym trafionym ataku + te od broni.
Efekt dodatkowy: 20% szans na chwilowe odrętwienie jakiejś części ciała przeciwnika i 10% szans na całkowity paraliż.
Koszt: 10 many co turę w czasie użytkowania.

EVAN

-Leci Leci.
Opis:Prosta technika polegają na uzdrowieniu głębszych lub lżejszych ran. Chłopiec wyciąga ręce przed siebie, a z jego dłoni ujawnia się zielne światło, które leczy.
Przywraca hp: 20 + 10 co 5 punktów magii
Mana: 30 + 10 co 2 punkty magii

-Zmatanie
Opis: Potrafi przywrócić duszę do życia o ile ta jeszcze jest na ziemi i serce jeszcze bije.
Przywraca hp: 500
Koszt many: 150 + 5 co 1 punkt magii

Venreal

-Penetracja jaźni
Opis: Mag przykłada palce do skroni swojej ofiary, dzięki czemu tworzy z nią specyficzny rodzaj więzi. Jego oczy zasłaniają się bielmem i tak długo, jak utrzymuje kontakt fizyczny z przedmiotem zaklęcia, może dowolnie czytać jego umysł. Ciało ofiary zaś pozostaje sztywne i niezdolne do obrony.

-Mir nieumarłych - pasywna - aura Mesjasza Nieumarłych jest wyraźnie wyczuwalna przez wszystkie istoty, które miały kiedykolwiek czynny związek z nekromancją. Magowie widzą w nim syna Ankhat, z kolei nieumarli słudzy nekromantów nigdy go nie zaatakują, nawet wtedy, gdy dostaną taki rozkaz od swego twórcy. Wynika z rangi Książę Ishn-Abdad.

Adiel

Niebiańskie Uśpienie
Opis: Potężny czar pieczętujący wszystko co tylko możliwe, to za pomocą niego Adiel uśpił potężną bestię zagrażającą jego istnieniu o nazwie Tursas. Tylko on je zna.

Rodzina Coletti

Przebudzenie
Opis: Rodzinna moc pozwalająca przyzywać cienie zmarłych w celach własnych (np. usług). Interesujące jest też to, że ta moc działa też inaczej, czyli ożywia zwłoki lub szczątki ludzkie. Każdy przebudzony zadaje 30 obrażeń i ma 20 hp.
koszt: 30 jeden.
(Obowiązuje tylko w czasie walki)

Stephanie

Atmokineza - kontrola pogody.



Ostatnio zmieniony przez Malcalen dnia Nie Sie 31, 2014 2:00 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Malcalen

Malcalen


Liczba postów : 60
Join date : 19/07/2014

Magia Specjalna Empty
PisanieTemat: Re: Magia Specjalna   Magia Specjalna EmptyWto Sie 19, 2014 12:33 pm

Magia Aniołów Ciemności


Magia pierwszego stopnia

-Mroczny Towarzysz
Opis: Przywołuje stworzenia z cienia, są to wojownicy którzy walczą dla anioła ciemności, wyróżnia się dwa ich rodzaje, maga i wojownika. Każdy z wojowników zadaje po 50 obrażeń, a magowie po 70. Oba rodzaje rozpadają się po jednym ciosie.
Koszt: 20 many jeden towarzysz.

-Inferno
Opis: Czar tworzący okrąg o średnicy kilku metrów z ognia, po chwili zamienia się w okrągły słup ognia pali przeciwnika.
Obrażenia: 100
Efekt dodatkowy: parzy przeciwnika obniżając jego obronę o 2.
Koszt: 80

-Cienista tarcza
Opis: Zamienia dowolny cień w tarczę, im on większy tym tarcza większa i wytrzymalsza. Zablokuje każdy atak fizyczny i każdą magię.
Koszt: 90 many + 5 co 2 punkty magii.

-Klatka cienia
Opis: Pojawiają się ręce z cienia które przytrzymują przeciwnika i pozwalają wykonać czyste uderzenie. Można się ich w miarę łatwo pozbyć.
Koszt: 90 many + 5 co 2 punkty magii

Magia drugiego stopnia:

-Oddział cienia
Opis: Dokładnie to samo co towarzysz cienia. Zmienia nazwę tylko ze względu na większą liczbę towarzyszy oraz nieco ich wzmacnia. Wojownik zadaje po 60 obrażeń, a mag po 80. Do tego wojownicy są wytrzymalsi i potrzeba dwóch ciosów w korpus, bądź głowę.
koszt: 30 many jeden towarzysz.
(wymaga 25 punktów magii aby używać)

-Cienista Teleportacja
Opis: Korzystając z cienia może przenieść się w dowolne miejsce, po prostu staje na cieniu i w nim znika, po czym wychodzi w innym znajdującym się w zupełnie innym miejscu.
Koszt: Darmowy

-Eksplozja cienia
Opis: Wywołuje wybuch ciemności który zadaje obrażenia przeciwnikowi.
Obrażenia: 250
Koszt: 230 many

Magia trzeciego stopnia

-Cienista Armia
Opis: Kolejny poziom cienistego towarzysza. wojownicy 90 obrażeń i dwa ciosy. Magowie 120 obrażeń
Koszt: 40 many jeden towarzysz.
(Wymaga 40 punktów magii aby używać)

-Inferno Ciemności - Czar tworzący okrąg o średnicy kilku metrów z cienia, po chwili cień ten zamienia się w okrągły słup czarnego ognia który pali przeciwnika.
Obrażenia: 350
Efekt dodatkowy: parzy przeciwnika obniżając jego obronę o 2.
Koszt: 280
Powrót do góry Go down
 
Magia Specjalna
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Specjalna cela
» Magia

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: STREFA GRACZA - PRZENIESIONE :: Księga Wiedzy :: Księga Ethearion :: Księga Wiedzy-
Skocz do:  

BANNERY




BFF




BUTTONY

TOPLISTY